Boek vandaag nog een ticket naar Ibiza

27 mei 2015 - Ibiza, Spanje

Deze week ben ik naar Ibiza geweest. De verhalen die je vaak hoort over het feit dat het een droomeiland is, die zijn meer dan waar. Het is een sprookje in de zee. Ibiza ligt aan de Zuid Spaanse kust en aangezien het een eiland is woelt er een heerlijk briesje de hele dag door. Je kunt lekker uitwaaien op het strand of genieten van het lekkere weer. Eigenlijk is het meer dan een leuk eiland. Het is een plek om tot rust te komen, maar aan de andere kant juist om je helemaal moe te feesten.

Ibiza is een eiland met 2 gezichten

Zoals net gezegd is Ibiza aan de ene kant het eiland om helemaal los te gaan en de zon te zien opkomen op het strand nadat je de hele avond hebt gefeest. Ik had toen ik dat deed 2 keuzes namelijk slapen op het strand en wel zien hoelaat ik wakker word. Of ik kon naar het hotel en dan de halve dag daar slapen. Ik koos voor de eerste optie. Ik heb van 7 tot 11 geslapen en ben toen naar het hotel gegaan even gedoucht een ontbijtje mee gepikt en toen weer terug naar het strand in mijn zwembroek. Vervolgens sliep ik weer van half 1 tot 4. Toen ben ik gaan uitgebreid gaan lunchen. Ik had 2 borden pasta en een overheerlijke verse juice d’orange. Dat is het leven zoals ik het voor me zie. Helaas bleek ik een behoorlijk duur restaurant te hebben gekozen. De rekening voor mijn eten en drinken was maarliefst 50 euro. Dus dat weten we dan ook weer. Ibiza is niet de meest goedkope bestemming. Echte is het zeker de moeite waard om een vliegtickets te boeken. Ik heb geboekt via www.ticketsibiza.nl.

Laat je betoveren door dit unieke eiland en geniet met volle teugen van het leven. Mijn motto is: “Waarom morgen leven als het vandaag ook kan”. Wat betekent dat ik avonturen beleef per dag en wel zie waar ik strand.